找回密碼
 註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 使君子

[族群溯源] 彻底击溃皇汉的纯正血统论,汉族就是杂种。

[複製鏈接]
發表於 2009-6-3 14:16:16 | 顯示全部樓層
佢地生得似越人,係因为佢地屋企旧时几穷下,所以娶多咗越妹做老婆。
就好似而家好多乡下穷人娶唔到老婆,唯有买返件越南妹顶下瘾一样。
唔通个越南妹生嘅仔就算做你地越南人啰喎?
你就谂得过啦!
我地汉人出钱买你,供你食供你着,生个仔算你嘅啊?!
有冇咁着数啊?
你都歃戆嘅!
个仔梗係我地汉人㗎啦!
發表於 2009-6-3 15:18:02 | 顯示全部樓層
使生,你咁重视母系血统,又咁中意验血,不如你去验下。验完记住同你老豆讲:「验血结果证明,我係阿妈个仔,之但係唔係您个仔,滚搞咗你咁耐,认真唔好意思,伙食费迟啲还返畀你啦,当无数。」您睇下你老豆会唔会煎咗你层皮,兼且煎埋你老母层皮啊嗱!
發表於 2009-6-3 15:21:19 | 顯示全部樓層

比较好奇使君子嘅身份证上民族一栏到底系填乜嘎嘞

 

大家支唔支持强烈要求使君子出示其身份证啊,哈哈

 

 

 樓主| 發表於 2009-6-4 04:05:16 | 顯示全部樓層
原帖由 唔三唔四蠢魚 於 2009-6-3 14:12 發表  
打唔入?十几日时间啫,越南最大嘅军事重镇谅山都被夷为平地啦。

所以话,广东真係要多谢声越南佬,你地死一次,广东就发达到而今,如果你地再死多几次,广东真係要发到唔清唔楚啰!
 

不要忘记胡志明是广府人!不要忘记广府人在胡志明市的最大利益受惠,白话在越南是最强势汉语!(其他东南亚地头都是福、客天下)

如果要学正宗老白话,去胡志明市好过去香港!

夷为平地,嘿,美军一样炸得越南白烂地,最后是咩结局?《血染的风采》是为咩而唱?

我唔知你D是咩理论,更加唔知你是咩心态。如果捞佬娶越婆生你出来,咁越方人士即是你的表亲,你竟然支持你的捞老豆家族人士开刀屠杀你的表亲,仲牙斩斩话杀一镬自己就发一镬,我都真系唔想再评论你个人品,难道汉文化的精粹就是家族内讧?

无计,广人受国共两大捞党教育之深,认贼作父的捞思维是难以一时根除,慢慢来。
[ 本帖最後由 使君子 於 2009-6-4 04:21 編輯 ]
 樓主| 發表於 2009-6-4 04:06:45 | 顯示全部樓層
原帖由 神七咁早 於 2009-6-3 15:21 發表 比较好奇使君子嘅身份证上民族一栏到底系填乜嘎嘞   大家支唔支持强烈要求使君子出示其身份证啊,哈哈    

汉族。但我极度希望脱亚入欧,享受从摇篮到坟墓福利制度。
 樓主| 發表於 2009-6-4 04:11:34 | 顯示全部樓層

够钟

嘈到口水干,欣赏下靓女先。

傣妹一名:


「小龙女」李若彤:



李若彤可是正宗的广府妹哦,记得1994年《神雕侠侣》她那 南海 声谈否?

两者体貌何其相似,都具备东南亚人特征,都是属于靓的类型。
[ 本帖最後由 使君子 於 2009-6-4 04:13 編輯 ]

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊

×
發表於 2009-6-4 09:17:49 | 顯示全部樓層
原帖由 使君子 於 2009-6-4 04:05 發表 不要忘记胡志明是广府人!不要忘记广府人在胡志明市的最大利益受惠,白话在越南是最强势汉语!(其他东南亚地头都是福、客天下)如果要学正宗老白话,去胡志明市好过去香港!夷为平地,嘿,美军一样炸得越南白烂地,最后是咩结局?《血染 ...


当年美国人打越南老表你嘅时候,我地中国人睇在表亲嘅份上,节衣缩食,出人出钱,帮你打走美国人,做表哥做到我地咁,都算係仁至义尽啰啩?
冇我地照你地,你地早就玩完啦!重有机会畀你地忘恩负义咩!
你地后来揾咗苏联佬做你嘅大佬,跟佢唔跟我,不过,人各有志,咁都算啦!
之但係,你班越南佬,食碗面反碗底,居然学印尼佬排华,将几十万嘅广东华侨趯返中国!
而家重喺度讲风凉话:「广府人在胡志明市的最大利益受惠!」
呢句话呃其他人重可以,但想呃俾你地搞到家破人亡,妻离子散嘅归国旅越华侨嘅话,
你真係当我地广东人白痴定失忆啊?
当年打越南果阵,全广东参军最积极嘅,就係从越南返来嘅华侨!(90%嘅越南返国华侨安置在广东同海南,当时海南属广东管。)

你想撩交打,咁就对唔住啦!老表都冇面畀!老子就打镬甘嘅畀你。
谅山係你地最大嘅军火库,里面嘅军火都係当年我地送畀你地打美国佬嘅,
而今表哥我唔高兴,烧咗当炮仗,听到响下旺下,都好过益你班反骨仔!
不过个炮仗认真烧得旺,从果日起,中国就一直旺到而今,而最旺嘅果个,就係我地广东!


發表於 2009-6-4 09:23:32 | 顯示全部樓層
吕良伟,出生在越南。係当年越南排华时逃到香港嘅广东华侨(原籍广东东兴,今属广西)。

發表於 2009-6-4 11:36:25 | 顯示全部樓層
原帖由 使君子 於 2009-6-4 04:06 發表 汉族。但我极度希望脱亚入欧,享受从摇篮到坟墓福利制度。


《礼记》:「君子曰:‘乐,乐其所生;礼,不忘其本。’」

意思係,一个正直嘅人,要努力追求自己嘅梦想生活,但同时,唔好忘记咗自己係边个,唔好喺追求梦想中迷失咗自我。

追求欧洲嘅生活,无可厚非。
但係因此而憎恨同敌视自己嘅民族,咁就正一係民族败类。

好似你咁嘅人,我谂欧洲同样唔欢迎你。
伪君子先生,你要记住,
叛徒,在任何国家得到嘅都只有鄙视。

所谓「狐死正丘首」,
一只狐狸,临死嘅时候,都识得将自己个头对住自己嘅洞口。
又所谓「狗不忘家」,
一只狗,无论将佢丢弃几远,佢都识得揾返回屋企嘅路。

伪君子先生,你,连禽兽都不如!连「走狗」都算唔上。
發表於 2009-6-5 00:30:04 | 顯示全部樓層

原帖由 唔三唔四蠢魚 於 2009-6-4 09:17 發表 当年美国人打越南老表你嘅时候,我地中国人睇在表亲嘅份上,节衣缩食,出人出钱,帮你打走美国人,做表哥做到我地咁,都算係仁至义尽啰啩?冇我地照你地,你地早就玩完啦!重有机会畀你地忘恩负义咩!你地后来揾咗苏联佬做你嘅大佬,跟佢唔 ...

 

真係九唔搭八,生埋腦筍至出嚟噏嘢啦,好心你。

發表於 2009-6-5 11:35:52 | 顯示全部樓層
我嚟個小龍女,劉亦菲。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊

×
 樓主| 發表於 2009-6-5 12:29:19 | 顯示全部樓層

整容的刘亦菲

原帖由 紫凤凰 於 2009-6-5 11:35 發表  劉亦菲

刘亦菲系正宗捞妹,「讲胡语的汉人」,或可能是「汉化的胡人」~~

睇佢早期D相,捞得好紧要,典型捞人种,连双眼皮都系割既~~~


[ 本帖最後由 使君子 於 2009-6-5 12:33 編輯 ]

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊

×
 樓主| 發表於 2009-6-5 12:40:08 | 顯示全部樓層
原帖由 唔三唔四蠢魚 於 2009-6-4 09:17 發表  

你班越南佬,食碗面反碗底,居然学印尼佬排华,将几十万嘅广东华侨趯返中国!
而家重喺度讲风凉话:「广府人在胡志明市的最大利益受惠!」
呢句话呃其他人重可以,但想呃俾你地搞到家破人亡,妻离子散嘅归国旅越华侨嘅话,
你真係当我地广东人白痴定失忆啊?
当年打越南果阵,全广东参军最积极嘅,就係从越南返来嘅华侨!(90%嘅越南返国华侨安置在广东同海南,当时海南属广东管。)


知道越共是点成立的嘛?是胡志明在香港同澳门成立的!

胡志明生前,越共同两广人关系非常好!但佢过身之后,情况就唔同!

如果要怪的话,请怪「黎笋」这个人,是佢执掌越共之后实行排广人政策!
發表於 2009-6-5 15:06:39 | 顯示全部樓層
撈你個頭,佢係我哋大漢子孫。
 樓主| 發表於 2009-6-6 12:40:15 | 顯示全部樓層
Ok,多谢管理员。。 [ 本帖最後由 使君子 於 2009-6-6 14:55 編輯 ]
 樓主| 發表於 2009-6-6 13:35:20 | 顯示全部樓層
原帖由 唔三唔四蠢魚 於 2009-6-4 09:23 發表 吕良伟,出生在越南。

后生阵的吕良伟,似本地人,系百越血统(企关海山后面):



中年的吕良伟,似印度人多D,东南亚亦有好多类似面孔:

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊

×
 樓主| 發表於 2009-6-6 14:51:47 | 顯示全部樓層
原帖由 紫凤凰 於 2009-6-2 01:44 發表 冇錯,越南小子膽敢犯我南海,必將越南盡破,屠城十日以祭我中華歷代先祖。

小朋友,南海资源就算再丰富,十几亿捞人系咁挥霍无度的用,「山都食崩」啦,系咪先。

所以我是希望分化「北国」的,而且最好让南海为我 大 粤 专享,用环保兼可持续发展的模式来开采。
發表於 2009-6-6 20:03:49 | 顯示全部樓層

原帖由 紫凤凰 於 2009-6-2 01:44 發表 冇錯,越南小子膽敢犯我南海,必將越南盡破,屠城十日以祭我中華歷代先祖。

Nazi口吻!

睇嚟,你同語萎會有挐掕噃!唔係點會咁似啲滿大人講嘅嘢呢?!

你呢個老兄或者粵奸,冇資格代表我哋粵人講嘢!

你講嘅嘢,至多就係提供一啲畀滿大人滅我粵族嘅藉口。

若果被任何一個猶太人聽到你講嘅呢番話,你呢世都要著草!

發表於 2009-6-6 23:41:54 | 顯示全部樓層

Nazi你個頭。

 

中國歷朝歷代都有屠城。有邊個國家未屠過城。

 

南海為我中國固有領土。有賊入屋,捉到唔殺無赦都打返個夠本先講。

發表於 2009-6-7 18:47:46 | 顯示全部樓層
按凤姐所讲既屠城计,汉人系经历无数次内战、金人、蒙古人同满人入侵同屠城,汉人系米早就已经绝种???
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|粵語協會

GMT+8, 2024-4-21 10:15 , Processed in 0.056920 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5 Licensed

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表