設為首頁收藏本站

粵語協會

 找回密碼
 註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區

搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: highyun

[純水無大礙] 得意粵語IQ題

[複製鏈接]
發表於 2008-4-8 02:11:03 | 顯示全部樓層

好搞笑!

 

但系有啲都未明。

發表於 2008-4-9 13:22:10 | 顯示全部樓層
好~~
發表於 2008-4-16 03:41:17 | 顯示全部樓層

得意粤语IQ题

 

Q:乜嘢落水次先会水冲走?
A:雀仔(有只雀仔跌落水 跌落水 跌落水 有只雀仔跌落水 被水沖去)

 

Q:黑猫同白猫一齐过马路,白猫车撞低,白猫会同黑猫讲第一句说话系乜嘢呢?
A:喵~

 

Q:一个女人去隆胸医生话:两个要跟住个女人话太贵,换一个(医生)问:要几钱?医生答乜嘢?(估成語)
A:一波三折

 

Q:牛惊咩植物?
A:牛(牛(怕)叶)

 

Q:有乜嘢岛唔系四面环海, 除安全岛之外?
A:吉之岛

 

Q:乜嘢植物识溜冰?
A:花(花(识)溜冰)

 

Q:皇后似乜嘢
A::广场(皇后(像)广场)

 

Q:有一块火腿同一条肠仔放落同一只镬度,点解佢唔倾
A:因為佢未熟


Q:点解唔可以船上讲笑话?
A:因为个海听到会笑,就会引起海啸

 

Q:如果要减肥,可以食乜嘢昆虫?
A:蚁(食蚁瘦)

 

Q:用身体上边样可以修饰双手?
A:毛发(无法可修飾的一对手)

 

Q:机械人最钟意扮乜嘢
A:扮焦

 

Q:1+1几时会=3?
A:错

 

Q:去小明屋企极门钟佢都唔开,最后讲句乜小明先去开门?
A:我来自德成

 

Q:树边部分最得闲?
A:叶(叶得闲)

 

Q:达文西密码上面乜嘢
A:达文西帐号

 

Q:世界上最贵系咩菜?
A:巴菜

 

Q:猪肉荣卖猪肉,菠菜莲卖菠菜;卫兰卖乜嘢
A:My love my fate

 

Q:鲨鱼食红豆会变乜嘢
A:红豆沙

 

Q:柠檬最怕乜嘢生果呢?
A:柑(柑橘柠檬)

 

Q:小明自己做暑期作业,第二日,佢死,点解?
A:因为自作业(孽),不可活。

 

Q:只鸡、只鹅、只鸭,分支汽水点解分唔匀?
A:婀娜多姿(鹅攞多支)

 

Q:鱼粉有鱼,牛腩粉有牛腩...噉乜嘢粉有雪糕呀?
A:seven

 

Q:小明绿灯过马路,点解最后车撞死? 
A:明明绿灯转眼变成红灯......

 

Q:乜嘢动物识桌球?
A:鹰(英式桌球) 

[ 本帖最後由 外外星人 於 2008-4-16 03:51 編輯 ]
發表於 2008-5-22 17:38:01 | 顯示全部樓層

Q:便秘嘅理由?(猜一個國際明星)

A:史泰龍(屎太濃)

 

Q:咁便秘嘅過程?(猜東南亞一個國家首都名)

A:曼谷

 

Q:便秘嘅後果?(猜中國歷史一個皇帝名)

A:忽必烈(忽必裂)

 

Q:錢嘉樂同李珊珊一齊去旅遊,因小事俾差人拉咗,花費一番後D差人放咗錢嘉樂,但一定要扣押李珊  珊喔,點解呢?(猜一個世界名勝)

A:喜馬拉雅山(起碼拉阿姍)

 

Q:色情片同烹飪節目有乜共通點?

A:都係有得睇冇得食

 

Q:分邊三個步驟將只大笨象擺入冰箱?

A:1-打開冰箱門;2-放只長頸鹿入冰箱;3-關翻個冰箱門

 

Q:分邊四個步驟將只長頸鹿放入冰箱呢?

A:1-打開冰箱門;2-摞翻只大笨象出嚟;3-放只長頸鹿入去;4-關翻嘅冰箱門

 

Q:森林召開動物大會,有一隻動物冇參加喔,係邊隻動物呢?

A:長頸鹿,因為佢仲喺冰箱度……

 

唔知大家聽過未呢~?不過覺得幾好笑,就頂下啦~~~~~

發表於 2008-5-22 23:13:41 | 顯示全部樓層
起碼拉阿姍
發表於 2008-5-23 10:21:20 | 顯示全部樓層

其實我覺得前3題搞笑D噶~~~

我第一次聽嗰陣我係笑到碌喺地噶~~~~~

發表於 2008-5-25 23:15:50 | 顯示全部樓層
i like this post................
發表於 2008-5-25 23:19:33 | 顯示全部樓層

豆豆,唔唱歌?玩IQ嗱?!

 

好少可见到你上嚟喎!

發表於 2008-5-25 23:25:09 | 顯示全部樓層

原帖由 外外星人 於 2008-5-25 23:19 發表 豆豆,唔唱歌?玩IQ嗱?!   好少可见到你上嚟喎!

 

嘻嘻...有練歌的....

上到黎呢版..好好笑...好開懷...

發表於 2008-5-25 23:30:32 | 顯示全部樓層

你梗系走宝嘞!我以前都系冇留意,原来粤协真系好玩。

 

PS:几时再可以欣赏到你嘅佳作呢?

發表於 2008-5-25 23:39:50 | 顯示全部樓層

原帖由 外外星人 於 2008-5-25 23:30 發表 你梗系走宝嘞!我以前都系冇留意,原来粤协真系好玩。   PS:几时再可以欣赏到你嘅佳作呢?

 

嘻....真是多謝你用 '佳作' 來形容....^^  (真係好理會我感受..^^)

等我聽下...睇下見唔見得人先 ...^^

夜了...  差不多要訓了..(老人家要早訓的...@~@!!)

 

good night!

 

發表於 2008-5-26 09:47:59 | 顯示全部樓層

發現廣東話裡面有好多俗語同「貓」有關喎~!哈哈。。。。不知邊位可以P個貼嚟介紹吓??

我好鍾意呢種動物~~~~~~ 可愛,精靈,神秘……

發表於 2008-5-26 16:20:54 | 顯示全部樓層

妳就最钟意出猫

發表於 2008-5-29 10:05:47 | 顯示全部樓層

再嚟一題:

 

Q:26個英文字母,E、T走咗,點解會剩翻 21個嘅~~??

A:ET搭UFO走噶嘛~~~

發表於 2008-5-29 12:04:18 | 顯示全部樓層

边度咁多古灵精怪嘢呀? 又喺网上搵嘅?

發表於 2008-5-29 12:11:54 | 顯示全部樓層
最後一個我自創嘅~~~~~~ [ 本帖最後由 我阿媽個女 於 2008-5-31 17:41 編輯 ]
發表於 2008-5-29 12:19:22 | 顯示全部樓層

原帖由 我阿媽個女 於 2008-5-29 10:05 發表 再嚟一題:   Q:26個英文字母,E、T走咗,點解會剩翻 21個嘅~~?? A:ET搭UFO走噶嘛~~~

犀利! 哈哈。。。果然有慧根!睇嚟,你個阿哥都實畀你玩到死~~

發表於 2008-5-29 13:08:53 | 顯示全部樓層

原帖由 我阿媽個女 於 2008-5-29 12:11 發表 最有一個我自創嘅~~~~~~

 

我阿媽個女就係「勁」~~~~~

發表於 2008-5-29 13:38:17 | 顯示全部樓層

原帖由 外外星人 於 2008-5-29 13:08 發表   我阿媽個女就係「勁」~~~~~

 

「我阿媽個仔」都唔差噶~~~~~~~~~~~~~

發表於 2008-5-29 13:39:48 | 顯示全部樓層
差啲,查理个仔噉话喎!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

粵語協會官方網站
網友發帖之言論,純屬個人意見,與本會立場無關

手機版|Archiver|粵語協會    

GMT+8, 2019-11-16 06:00 , Processed in 0.444412 second(s), 22 queries .

Copyright © 2003 - 2016 Cantonese Association. All Rights Reserved. 粵語協會 版權所有

快速回復 返回頂部 返回列表