設為首頁收藏本站

粵語協會

 找回密碼
 註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區

搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 台山靚仔

[族群溯源] 你地祖宗有無中國古代名人

[複製鏈接]
發表於 2010-9-23 14:06:16 | 顯示全部樓層
我会比较认同啲大量中原人落嚟广东地区咯……好似顺德就有大量嘅祠堂,啲祠堂是宋、明、清左右先兴建嘅……而呢部分人亦都有唔少再南下,落到嚟广州地区……
好似「黄」姓咁,系广州都算大姓……但旧时啲人唔是叫大肚黄,学过啲嘢嘅人会叫江夏黄,据我所知我系顺德班姓黄嘅亲戚都会话自己是江夏黄嘅,系顺德北窖镇黄村嘅旧楼群入面有地方是写住江夏黄乜乜嘅(类似村口位)……估计呢班人唔是自称,而是方便後人寻根果阵用嘅……再查下江夏是系边,唔是系广东地区嘅……祗是其中一个例证嗻
但具体有几多是广东本地人,几多是移民就唔清楚了……
發表於 2010-9-23 15:14:50 | 顯示全部樓層
我係黃帝後代
嶺南散人 發表於 2010-9-14 23:14



    You sure 唔係炎帝?最近聽一港臺節目,啲人話嶺南人係蚩尤嘅後代。
發表於 2010-9-24 11:51:17 | 顯示全部樓層
You sure 唔係炎帝?最近聽一港臺節目,啲人話嶺南人係蚩尤嘅後代。
drdoom_2009 發表於 2010-9-23 15:14



    族譜寫明係黃帝
發表於 2010-9-25 22:34:08 | 顯示全部樓層
边个人的族谱无名人啦,但系依家嘅族谱起码有90%系假所以我就唔系几信我本族谱啦。
至于广东人明显系汉人同埋越人融合而成啦。
發表於 2010-9-25 23:30:01 | 顯示全部樓層
轻易驳倒楼主的一点:
古代男人以平均二十岁生仔来计,七十代也就是一千四百几年前。
当时居然还有「楚国」?还有「伍子胥」?
哈哈,nek hoi san doi 啊,讲mood笑磨。
發表於 2010-9-25 23:45:17 | 顯示全部樓層
辽、金 击溃宋,并相继入主中原之后,这些胡人皇族均要求御用学者给他们搞一套「族谱」出来。
试想下,金国的完颜氏、辽国的耶律氏,均声称自己祖宗是「炎黄太昊大禹周公」,funny?
發表於 2010-9-26 00:01:19 | 顯示全部樓層
本帖最後由 使君子 於 2010-9-26 00:06 編輯

长江珠江的全部少数民族,都搞了「家谱」出来,都声称自己祖宗「来自中原」。
阮姓是越南第一大姓,阮姓确实出自中原,早期名人有东晋的阮籍等。
那么是否所有阮姓越南人都是阮籍的子孙呢?
正如一个俄罗斯人姓Christ,你凭什么说他就是以色列人耶稣的后裔?一样道理。
韩国人有乱攀附外国历史名人的陋习,我们粤人千万不要这样。
發表於 2010-9-26 00:32:05 | 顯示全部樓層
Einstein(a stone 一旧石)是个典型德式姓,但你能说他祖宗就是德意志人么?显然不是。他祖宗来自中东以色列,也曾有过希伯来姓,但改成了德式姓。

所有姓氏的本质都不高贵,甚至俗,它们的作用仅仅是用于区别身份而已,别想太多。
發表於 2010-9-26 00:41:45 | 顯示全部樓層
比如显得很高贵的 唐姓,「唐」字本义是「讲大话」。
比如显赫的 赵姓,「赵」字本义是「狭小的土地」。
比如楚国皇族 芈姓,「芈」字本义是「羊叫」。
比如楼主贵姓 伍,「伍」字本义是带领五个小卒的基层军官。
 樓主| 發表於 2010-9-27 02:38:36 | 顯示全部樓層
回覆 49# 使君子


    我知道我七十代之前既祖父系伍子胥,同埋系南宋末年跟宋昺帝走難落黎就得啦。

    系無有力證據反證我家族譜系錯既時候,當然無理由相信唔系啦!此乃理性態度。

    另外系度講講同呢個貼無關既本人立場,粵人都係中華民族,我亦不會呼籲粵族獨立論。

    亦希望大家繼續在此貼,分響大家關於家族族譜、名人既趣味。其他無關既野就請開其他貼討論,大家已經發表左好多啦。
 樓主| 發表於 2010-9-27 02:41:22 | 顯示全部樓層
Einstein(a stone 一旧石)是个典型德式姓,但你能说他祖宗就是德意志人么?显然不是。他祖宗来自中东以色 ...
使君子 發表於 2010-9-26 00:32



    希望兄台別想太多,沒人要在這裡炫耀高貴,不用太小人之心,貴賤只有人格。
 樓主| 發表於 2010-9-27 02:48:20 | 顯示全部樓層
本帖最後由 台山靚仔 於 2010-9-27 03:20 編輯
轻易驳倒楼主的一点:
古代男人以平均二十岁生仔来计,七十代也就是一千四百几年前。
当时居然还有「楚国」 ...
使君子 發表於 2010-9-25 23:30



    男人生第一個系二十幾左右,但以前男人唔係生一個,無可能我每個老豆太公都系大仔,我阿爺生我阿爸果陣已經45歲,我阿爺一共生左16個仔女。

    其實我都想過呢個問題,但不用幾分鐘,我就想到個中邏輯,其實好簡單。

    其實兄台覺得我可能車大炮既話,我俾埋我阿爺個名俾大家參考翻查,起碼都唔係無中生有話有16個仔女,我阿爺叫伍烈朗。

    希望我家族譜既野唔需要有人幫手指點,因為你地唔知道我家族既情況,你地判定你地自己家族族譜真偽就得了。
發表於 2010-9-27 22:48:16 | 顯示全部樓層
本帖最後由 潮裔 於 2010-9-27 23:04 編輯

其實有兩樣野可以證明,越人就系越人,漢人就系漢人,越人並未被漢化。第一,就系語言,唔好講到北京甘遠,就算湖南人講嘅話就已經無法同我地嘅粵語交談,除非佢地識聽粵語。所以,有人話粵語系古漢語,其實系掰大眼賴尿。如果粵語來源於漢語,甘樣,起碼系普通話裏面總可以搵到一D粵語嘅蛛絲螞跡掛!實際上兩種語言系無法溝通的。第二樣就系逢年過節,街頭巷尾的舞獅,如果話廣東人系來自中原,甘點解廣東的南獅同中原的北獅完全唔同?另外一樣,就系,如果廣東人系來自中原,甘點解我地講嘅語言,用漢字表達要寫成甘樣。甚至潮汕話就無法用漢字黎寫,只有將其意思譯作漢語先可以用漢字寫出黎,所以系維基百科,有人試圖用拉丁文字將潮汕話寫出黎。
所以,我覺所謂廣東人系歷代中原漢人南下所構成嘅理論系一片謊言。唔通本地人就無生育能力?剩系被南下嘅中原漢人殺清光?可謂疑點重重。
 樓主| 發表於 2010-9-28 01:21:32 | 顯示全部樓層
越族两千年来都不断汉化,历史有讲。
粤语比较近中古汉语,言学家都有公认。
普通话不能同粤语沟通,因为普通话系胡化语言,而广东话更近中古汉语。
连吴区内部都不能沟啦!还枉论广东话跟普东话不能沟通!
楼上意思是我们读的历史是谎言,楼上说的才是事实。

希望各位唔好再争拗,已没意思,大家都不能说服大家,都是回到我定的主题比较好,因为这样已经破坏了我出题的原意。

大家讲有关粤人血统的事,请另开一帖,麻烦晒!
發表於 2010-9-29 15:51:43 | 顯示全部樓層
OK,就当贵宗族您一支男丁的平均生育年龄在35岁。古代农业社会,男丁一般十几岁就开始生。
推上70代,也即是公元前四百四年,「伍员公子胥生出第一代子嗣」。
但这里同样存在一个缺口:子胥公在公元前四百六年就已经过身了。
發表於 2010-9-29 16:23:00 | 顯示全部樓層
放心,我对自己「家谱」从来无压力,因为我从未信过它。
伍氏在四邑的历史非常古老,绝对早于宋元。
司徒氏在岭北早已销声匿迹,其实自从周代产生这个姓之后,就一直人丁不望。
岭南有史料记载的司徒氏名人,最早出现在唐末五代十国的大越国(南汉国),但史书没有写明他跟随河南佬刘氏一同南下,所以司徒这个姓很有可能在唐之前就传到岭南。当然,我指的仅仅是姓氏文化的传播,血脉不一定保证传得下来。
發表於 2010-9-29 16:50:19 | 顯示全部樓層
我现在比较感兴趣的,是祖籍新会古井的美籍女作家 汤婷婷,Maxine Kingston Hong。

汤婷婷的母亲姓赵。
赵在河北是大姓,在江南岭南却是小姓。赵也是宋皇族姓。而且 古井镇 距离崖山真的很近。汤婷婷的相貌也确实颇具特色,特别是鼻形同眼形。

所以,汤婷婷说她有宋皇族血统,这点我信。
發表於 2010-9-29 17:08:20 | 顯示全部樓層
前段时日,汤婷婷返过一次新会乡下,当地官僚自作聪明,用广州话接待她,她只回了两三句,其余时间均讲英文。

回到祖居,与堂兄会面,汤婷婷立即全程同堂兄讲四邑话,令在场的官僚个个面黄。
發表於 2010-10-7 11:07:03 | 顯示全部樓層
本帖最後由 竜 蛇駒 於 2010-10-7 11:39 編輯

原來呢個網有咁lun多掃典忘宗既九反「粵人」,我作為講粵語遠遠標準過佢地既半個漢人,見到呢D惟恐天下不亂既九反閪賊,明明佢地自己確實係有(起碼部份)漢人血系但又死口唔lun認同,我實在覺得好lun悲哀,屌!

九反賊全部都係唔講道理既蠻人,乸住小小野就拗到亞媽爆血管都未停得,毫無客觀可言,無一例外,真係鄧樓主慘。咪劣呀,至少我撐你,樓主!

呢班九賊係要揞住良心死拗,將來點過閻王審判過關呀?
發表於 2010-10-7 11:37:25 | 顯示全部樓層
甘點解我地講嘅語言,用漢字表達要寫成甘樣。 ...
潮裔 發表於 2010-9-27 22:48

近年己經不斷有中文專家發表左啦,個D你認為寫唔到既粵語字大多數係古漢語,其實係古D既漢字用法。呢D唔係鐵證係乜?屌,你冇料唔學野就咪LUN MAAK大眼賴屎啦!

你係要揞住良心死拗,將來點過閻王審判過關呀?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

粵語協會官方網站
網友發帖之言論,純屬個人意見,與本會立場無關

手機版|Archiver|粵語協會    

GMT+8, 2017-6-24 16:52 , Processed in 0.388549 second(s), 22 queries .

Copyright © 2003 - 2016 Cantonese Association. All Rights Reserved. 粵語協會 版權所有

快速回復 返回頂部 返回列表