設為首頁收藏本站

粵語協會

 找回密碼
 註冊

QQ登錄

只需一步,快速開始

掃一掃,訪問微社區

搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: panfree

[朗誦擂臺] 粤语演绎诗仙名篇《将进酒》

[複製鏈接]
發表於 2010-3-12 00:27:49 | 顯示全部樓層
好饱
發表於 2010-3-16 11:42:47 | 顯示全部樓層
多谢楼主
發表於 2010-3-19 20:39:49 | 顯示全部樓層
我 回覆 听吓 係咩来嘅~
發表於 2010-4-13 10:52:10 | 顯示全部樓層
沒有用粤语讀過...

真的不知..感覺如何.
發表於 2010-4-16 05:02:25 | 顯示全部樓層
辛苦曬樓主啦~
發表於 2010-4-18 20:27:50 | 顯示全部樓層
来听听~
發表於 2010-5-18 12:21:51 | 顯示全部樓層
睇嚟唔错,听下
發表於 2010-5-23 17:35:17 | 顯示全部樓層
我都覺得復係度讀FAU6好啲
發表於 2010-6-30 00:29:49 | 顯示全部樓層
读「昌进酒」
發表於 2010-6-30 11:31:58 | 顯示全部樓層
聽聽
發表於 2010-6-30 11:37:19 | 顯示全部樓層
爾可以讀「你」,哈哈哈
發表於 2010-6-30 12:27:10 | 顯示全部樓層
睇睇,粵語係最正宗既!!!
發表於 2010-7-16 11:11:34 | 顯示全部樓層
听听!
發表於 2010-8-31 19:05:01 | 顯示全部樓層
我要聽一聽
發表於 2010-9-2 03:20:36 | 顯示全部樓層
看看
發表於 2010-9-11 22:09:42 | 顯示全部樓層
睇下先
發表於 2011-8-15 13:58:06 | 顯示全部樓層
尼个比较长,唔错
發表於 2011-9-8 01:16:46 | 顯示全部樓層
我要如何才可以听到朗诵《将进酒》呢?
發表於 2011-9-20 06:22:55 | 顯示全部樓層
我如何可以听到朗诵《将进酒》呢?听候示教,感谢!
發表於 2011-11-19 12:36:36 | 顯示全部樓層
聽過香港節目讀槍進酒
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

粵語協會官方網站
網友發帖之言論,純屬個人意見,與本會立場無關

手機版|Archiver|粵語協會    

GMT+8, 2017-7-21 08:36 , Processed in 0.438279 second(s), 24 queries .

Copyright © 2003 - 2016 Cantonese Association. All Rights Reserved. 粵語協會 版權所有

快速回復 返回頂部 返回列表